wtorek, 6 stycznia 2009

Zagadka

Zagadka jest taka.....
--------------------------------------
- Hau! Zginęły moje zabawki! Proszę Pando pomóż!
- Spokojnie Reksio pewnie znów porozrzucałeś je po notkach. Powiedz ile było tych zabawek?
- Pięć, moje ulubione!
--------------------------------------
Po godzinie.....
- Uch... Nie mam pojęcia gdzie są Twoje zabawki!
- Co ja teraz zrobię???
- Wiem!
- Co?
- Nasi czytelnicy pomogą, prawda?
-------------------------------------
Mam nadzieję że tak.

Dla pierwszych 3 znalazców będą nagrody:
-10 komentarzy (jeśli ma bloga i napisze jego adres)
- medal od Reksia
- dyplom znalazcy

Proszę pisać na mój e-mail panfuniotko@gmail.com

1 komentarz:

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

jedna zabawka znajdzie się na podwurku w książce "pamiątki detektywa pozytywki " a drugi w bambi a trzeci w kubuś puchatek ! odemnie pozdro mikolisa