sobota, 31 stycznia 2009

Kędziorek

Witajcie!
Panda mnie jako pierwszego zaadoptowała.


O mnie
Jak już pewnie wiecie jestem bolisiem. Mam na imię Kędziorek pewnie przez mój niesforny loczek na głowie, mam już roczek (prawie). Jestem typem wesołka, lubię dobre dowcipy. Dziadzio kiedyś mi opowiadał że moi przodkowie wyszli na Panfu z morza. Uwielbiam pływać, woda to dla mnie drugi dom. Nurkowanie to moja pasja, ale od czasu spotkania z mureną nie zagłębiam się sam tak głęboko. Lubię także łowić ryby. Uczę się jeździć na desce surfingowej z nauczycielem – pingwinem, który przyjechał z Club Penguin. Moje ulubione danie to owoce morza. Lubię spacerować po plaży przy blasku księżyca. Moim największym marzeniem jest własna żaglówka. Kocham podróżować.

No to tyle o mnie w następnej notce napisze Śpioszek, o ile nie zaśnie przy pisaniu notki ;)
- Nie martw się! Dopilnuję żeby nie zasnął ;)
PS
Agusiu9 czy muszę zmienić imię mojego czarnego bolisia??

Brak komentarzy: