sobota, 21 lutego 2009

Poziomy :)

Chciałabym wiedzieć co najbardziej Wam się podoba w poziomach :)
Mi podoba się że niektóre funkcje są dla pand bez ZP. Ale jest jeden problem pandy bez ZP mające już wysoki poziom nie dostają np. stroju do tańczenia. A te pandy bez ZP, które dopiero kończą 9 poziom dostają niebieskie włosy i mogą je ubierać :( To nie fair! Pandy bez ZP powinny (kiedy były na tamtym poziomie) dostawać włosy do inwentarza i wtedy by mogły teraz ubierać :(

A Wy co sądzicie o poziomach?
Jakie są ich zalety i wady?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

racja!
ja już mam 13 pooziomom i nie mam stroju a kiedy do nich napisałam to wiesz co mi odpisali?
,, Bonusy są tylko dla pand ze Złotym Pakietem"
po porstu bezczelność! tak jest i z bolisiem kto rego także nie dostałam :((
troche tych poziomów nie rozumiem xD
Sara220

Asi pisze...

Zapraszam na spotkanie mojego bloga www.swiat-panfu-ramki1.blog.onet.pl które odbędzie się dzisiaj w niedziele 22.02.09 o godzinie 16:30 na serwerze pandalien zbiórka na basenie

Zapraszam
ramka1